Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LaurensvR 26-10-2022

Mooi en helder beeld. Strak design. Top TV!

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Schitterende TV! Wij (gezin van 4, twee jonge kinderen) hebben deze LG twee weken getest. De vormgeving is super. Dunne rand en hangt zeer strak en als een schilderij aan de muur.
De beeldkwaliteit is top. Heldere kleuren en goede zwarttinten. Of je een serie, sport of een tekenfilm kijkt, absoluut mooie en strakke beelden, ook bij snel bewegende elementen. Vanuit iedere hoek is het beeld goed en we hebben veel lichtinval in onze woonkamer, maar de tv hield zich goed. weinig reflectie en dat is een duidelijke pro. De sportmodus zelf vonden we wat nep overkomen. alsof het gras bij de buren echt veel groener is.
Ik heb discovery + op mijn iPad en het streamen naar de tv is via apple airplay heel makkelijk. Ook via het streamen is de kwaliteit van het beeld zeer hoog en bijna net zo goed als direct vanuit de app op de tv zelf.
De galerijmodus is cool, maar de standaardbeelden vielen me wat tegen. gelukkig kun je eigen beelden er opzetten. De beelden wisselen iedere 20 seconden. Heb even niet kunnen ontdekken of je dit ook kunt instellen, zodat het nog meer een schilderij wordt.
De afstandsbediening is even wennen, maar als je hem door hebt is deze supermakkelijk in gebruik. Je gebruikt de ab als cursor, wijst en klikt alsof een muis van een pc is. De sneltoetsen naar Disney en Netflix zijn veel gebruikt. Aangezien we Prime en Rakuten niet hebben, deze ook niet gebruikt. Het zou fijn zijn als je de voorkeursknoppen zelf kon inregelen.
Wij zijn zelf niet veel gewend als het om geluid vanuit de tv gaat. Deze LG is voor ons in ieder geval al een hele vooruitgang ten opzichte van onze vorige tv. Ik kan me wel voorstellen dat als je de echte beleving wil, een soundbar tot nog betere resultaten leidt.
Al met al een hele fijne tv voor jong en oud.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Strak design
  • AB handig in gebruik

Minpunten

• geluid kan beter
  • prijzig

Silvia1982 26-10-2022

Prachtige tv

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Ik heb dit product 2 weken mogen testen en ik ben verkocht!

Wat is dit een prachtige tv met zijn vele opties.
Je kunt er allerlei apps op downloaden om tv te kijken maar ook om erop te gamen.

Deze tv is ontzettend dun waardoor het een schilderij lijkt die aan de muur hangt. Voor een mooi plaatje kan je hele mooie schilderijen downloaden in de app die op je tv is ingesteld. Ik heb er zelf een aantal gedownload en dit was ontzettend makkelijk om te doen.

Het beeld geeft ontzettende mooie kleuren. En dan heb ik het nog niet eens over het geluid gehad. Dit is echt geweldig. Ik schrok soms gewoon van het geluid omdat dit erg reëel is en mijn oude tv dit mooie geluid niet geeft

Pluspunten

• Mooi design
  • Mooi beeld en geluid

Minpunten

• Niet energiezuinig

Sebastien L. 17-10-2022

Oled EVO de nieuwe koning op de markt!

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

LG is al jaren marktleider op het vlak van OLED technologie in televisies. Zoals de Appel’s van deze wereld brengen ze jaarlijks naar goede gewoonte een nieuwe versie uit van hun verschillende ranges (G,C,B).
Deze G-serie is zowat de beste en mooiste versie van hun nieuwste EVO oled paneel en biedt een grote boost in helderheid in vergelijking met voorgaande panelen. Samen met de specifieke wallmount kan deze tv bij wijze van spreken tegen de muur geplakt worden met een minimum aan diepteverlies.
Het grote voordeel van OLED is dat elke pixel apart verlicht wordt en hierdoor oneindig contrast kan gecreëerd worden. In vergelijking met LCD panelen zoals bij zo goed als alle andere modellen kan hier geen lichtrand gemaakt worden indien een verlicht object op een zwarte achtergrond geprojecteerd moet worden.
Stel u voor dat wanneer je een scene hebt die volledig donker is, en je kijkt dit in een donkere kamer, dan is er ook helemaal geen licht meer. Subliem voor de films echt tot hun recht te laten komen!
Wanneer je een pixar film bekijkt komt zo een tv echt tot zijn recht. De enorme contrasten met de super varierende kleuren ogen uitstekend en scherp. Zelf van op een meter zijn pixels nauwelijks te bespeuren.
Naast het prachtige paneel heeft deze tv alle nodige snufjes. Het OS is verfrist en heel snel in gebruikt. De 4 aansluitingen komen met HDMI 2.1. Wat wil zeggen dat dit volledig future proof is voor hogere bandbreedte ‘sources’ zoals bijvoorbeeld een 4k PC/CONSOLE aan 120hz. Deze tv is dan ook de beste keuze voor gamen, indien je graag groot scherm hebt uiteraard. Samen met de VRR support kan iedere gamer hier mee aan het werk.
Wat wel telkens moet gezegd worden is dat OLED nog steeds wel, al is het tegenwoordig miniem gezien de snufjes en nodige screensavers/dimmers actief zijn, dat het scherm kan inbranden. Ikzelf heb dit met mijn vorige CX nog nooit meegemaakt en ik denk ook dat je al echt je best moet doen om dit zover te laten komen.
Veruit de beste keuze voor films alsook voor games!

Pluspunten

• contrast
  • design
  • geluid uitstekend
  • prachtige volle kleuren
  • DE gaming TV

Minpunten

• prijzig
  • burn in risico, hoewel je ERG je best moet doen

d*************@l****** 16-10-2022

1 van de beste tv's van 2022

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

één van de beste tv´s van 2022. De Oled G2 Gallery tv is één van de mooiste tv´s van dit jaar, deze tv onderscheidt zichzelf van de concurrentie door zijn hoge contrasten, vooral bij het selecteren van beeldmodus levendig komen de contrasten echt tot leven dit is zowel bij SDR als bij HDR beeld materiaal goed zichtbaar. Wil je een meest accurate beeldweergave dan kun je het beste de beeldmodus filmmaker mode selecteren dit zorgt ervoor dat de creatieve visie van de filmmaker word behouden. De tv word net als zijn voorganger de G1 met een eigen muurbeugel geleverd waarbij hij strak aan de muur bevestigd kan worden hierdoor creëer je een echte schilderij look. Het Smart TV systeem van LG WebOS 2022 is zeer eenvoudig in gebruik. Wanneer je op home knop op je afstandsbediening drukt krijg je een groot overzicht van apps te zien. De vernieuwde Magic Remote ligt erg soepel in de hand. Zo zitten er op de nieuwe remote behalve een Netflix knop nu ook een Disney+ knop. Daarnaast heb je nog de keuze uit knoppen voor Amazon prime, rakuten tv is spraak assistent Amazon Alexa ook aanwezig en daarnaast nog een knop voor Google Assistent alleen is deze helaas nog niet beschikbaar in de regio, wanneer het wel beschikbaar zal zijn is nog niet bekend dit zal voor velen wellicht wel een grote teleurstelling zijn omdat spraak assistent Amazon Alexa alleen in het Engels beschikbaar is. Nu heb je uiteraard nog wel de mogelijkheid om gebruik te maken van LG´s eigen spraak assistent tinQ die zeer accuraat is in het opvolgen van spraak commando’s een goeie vervanger dus voor Google Assistent. Het geluid klinkt bovengemiddeld goed voor een tv. Op de tv zelf heb je verschillende geluidsmodus waaronder ´´heldere stem Pro´´ Waarbij dialogen beter hoorbaar zijn. Daarnaast is er nog AI Geluid Pro waarbij het geluid zichzelf aanpast naar het beeldmateriaal. Games worden prachtig weergeven. Zo is er op deze tv een vernieuwde versie aanwezig van Game optimizer waarbij verschillende opties aanwezig zijn om de game ervaring te verbeteren. Deze tv beschikt over variable refresh rate en 120 HZ verversingssnelheid. Daarnaast beschikt de tv over een zeer lage input lag waardoor games er heel vloeiend uit zien. Nieuw bij deze tv is de functie Multi view waarbij je 2 schermen naast elkaar kunt zetten erg handig als je bijvoorbeeld aan het gamen bent en ook bijvoorbeeld het nieuws zou willen volgen.

Pluspunten

• Heldere contrasten
  • game optimizer
  • Goed geluid

Minpunten

• Advertenties in homescherm
  • Geen google assistent

Wouter_H 14-10-2022

Prachtig beeld, mooi design, achterblijvend geluid

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

We hebben de LG OLED55G26LA enkele weken getest.
Meteen valt op hoe ontzettend goed het beeld is. De kleuren zijn helder en diep, zwart is echt zwart en zaken zoals backlight bleeding bestaan gewoonweg niet. Wel is het enigszins verwarrend als je met de kleurinstellingen bezig gaat, want de verschillen zijn heel groot en het initiële beeld was al zo enorm goed. Qua beeld is het net alsof je in een bioscoop zit, dus dim die verlichting en pak de popcorn er maar bij. Qua geluid is een soundbar of andere externe geluidsinstallatie echter wel een aanrader. Het is knap wat ze uit zon platte tv aan geluid weten te persen, maar voor een TV van deze prijsklasse toch echt beter geluid verwacht worden.
De TV heeft de apps van diverse streaming diensten standaard geïnstalleerd en deze werken gewoon veel sneller dan op oudere modellen en dat is erg aangenaam.
De vernieuwde magic remote heeft standaard knoppen voor o.a. Netflix, Disney+ en prime-video en voor missende applicaties zijn snelkoppelingen in te stellen. De voice control is buiten de test gehouden.
Ondank verwoede pogingen kreeg deze remote niet ingesteld als universele afstandsbediening voor het tv-kastje van mijn provider, iets wat zijn voorganger wel lukte. Dit is niet geheel aan LG te verwijten, maar irritant is het wel.
Qua design is de tv wel echt een parel aan de muur. Alles wat je van een moderne OLED mag verwachten, super dun, amper randen en dood zonde als je het op een voet zou zetten. Deze tv hoort gewoon aan de muur en daarom is er ook een goede muurbeugel bijgeleverd.

Pluspunten

• Intens mooi beeld
  • Nagenoeg randloos
  • Meegeleverde muurbeugel
  • Magic remote

Minpunten

• Geluid erg matig
  • AB niet met elke decoder te koppelen

Tapken 12-10-2022

LG OLED55G2LA zeker een aanrader

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Ik heb deze televisie een aantal weken mogen testen.
De televisie is strak en behoorlijk plat. Zeker vergeleken met mijn oude televisie.
Mooi met een zilveren rand aan de zijkant.
Het beeldkwaliteit van de televisie is echt zo mooi. Ik kijk iedere keer met verbazing naar de televisie. Mijn oude televisie is ongeveer tien jaar oud, wat een groot verschil.

De kinderen hebben de afstandsbediening goed uitgetest. Zelfs wanneer je niet naar het beeldscherm richt reageert de tv. De muis van de tv is niet altijd handig, want je moet echt goed je best doen om goed te richten en iets aan te klikken. De muis gaat erg snel over het beeld en bij de meest kleine bewegingen schuift hij alweer weg.

In het kader van duurzaamheid vind ik er wel wat van dat er een label G aan een nieuwe tv hangt. Bij mij komt dan de vraag op hoeveel stroom gebruikt deze televisie meer dan een televisie met A of A+ label.

Pluspunten

• Heel mooi beeld
  • home pagina waar je alles kunt vinden.
  • Kan aan de muur of op een voet.

Minpunten

• muis van de afstandsbediening gaat erg snel

s**************@g******** 10-10-2022

Lg Oled

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Goedemiddag, ik heb deze mooie oled tv mogen testen van LG.

Ik ben zeer tevreden over de snelheid, kleuren.

Makkelijk te installeren

Het zwart is ook echt zwart.

De kleuren springen eruit.

Mooi geluid zit erin

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Diepe zwarte kleuren
  • Heldere warme kleuren

Mariska grooten 07-10-2022

Fantastisch tv

Deze tv is erg fijn
Rustige kleuren echt een bioscoop ervaring !
En een mooi afgewerkte lijst net een schilderij aan de muur!
Erg fijn vond ik de bijpassende muur beugel hij hangt zo mooi aan de muur en het bevestigen viel me reuze mee !
En installatie was zo gepiept !
Konden we snel genieten van het aangename beeld en geluid !
Internet zelf apps toevoegen ideaal alles snel bij de hand
Wel even wennen aan de afstandsbediening is net een muis op het beeldscherm !
Ik was aangenaam verrast
Ik vond leen internet update. Wat lastig maar browser vernieuwen
Gaf het aan
Maar is nu opgelost

Pluspunten

• Duidelijk beeld
  • Duidelijke kleuren
  • Duidelijk geluid

r*****@i********* 18-09-2022

Erg mooie televisie en erg gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Het Design van de televisie is mooi de rand er om heen is mooi. De bevestiging aan de muur is mooi gedaan en goed opgehangen. Het schilderijlook is mooi net een mooi schilderij. Het beeld kwaliteit is supper mooi met een mooi geluid wat uit de tv boxen komt. De helderheid en kwaliteit en kleurweergave is bijzonder mooi. De beeldkwaliteit is ook erg goed en kijkt rustig. Het menu van de televisieis er mooi en handig en makkelijk te gebruiken. Door het schudden van de db kun je makkelijk door het tv menu heen en is ook makkelijk te gebruiken bij Netflix. de Televisie start snel op en is er gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• super beeld kwaliteit
  • erg mooi geluid

Luc Audenaert 18-09-2022

Knappe OLED tv maar app store is voor verbetering vatbaar

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Met zijn aluminium randen straalt deze LG OLED55G26LA klasse en kwaliteit uit. De beeldkwaliteit is zeer goed. Vele instellingen zijn perfect aanpasbaar zodat men in alle omstandigheden kan genieten van een zeer scherp rijk beeld. Het diepe zwart is voor mij ongetwijfeld een meerwaarde. Bij het kijken naar Prime Video wordt automatisch aangeboden om te kijken in filmmaker modus. Dit laat de kleuren nog meer tot hun recht komen.
Doorgaans valt het geluid van televisie wat tegen maar bij dit toestel werd ik aangenaam verrast door de geluidskwaliteit. Dit toestel ondersteunt Dolby Atmos.
Er zijn een aantal voorgeïnstalleerde apps zoals Netflix, Prime Video, Disney + en Youtube. De bediening verloopt soepel en snel. Wie op zoek gaat naar lokale apps blijft een beetje op zijn honger zitten. Enkel Streamz en VTM go kan je terugvinden in de app store. Van VRT Max en GO Play geen spoor! Jammer!
Ik heb dit toestel met plezier getest en vind het zonder meer een heel goed toestel. Een completere app store is voor mij persoonlijk echt belangrijk en vooral het ontbreken van VRT Max is voor mij een breekpunt.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • geluidskwaliteit
  • afstandsbediening

Minpunten

• enkel wandmodel dus geen voet
  • ontbreken van VRT Max en Go Play

Indevri 09-09-2022

Je eigen thuisbioscoop

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Deze tv geeft je het bioscoopgevoel thuis. Het hangt mooi, dicht op de muur. Heeft hele mooie kleuren en een scherp beeld. Ook het geluid is goed.

08-09-2022
Deze tv heb ik 3 weken mogen testen.
Ik vind het een goede maat. Niet belachelijk groot, maar op zo'n 3 en een halve meter afstand, is dit echt leuk en comfortabel kijken.
Mooi dun scherm met een hele smalle rand.

Ik heb er een stand bij, gezien de muur misschien niet stevig genoeg zou zijn.
Maar het is een mooie voet. Zit geen draaifunctie en is niet kantelbaar. Maar toch draai ik het in zijn totaal vrij makkelijk. (of dit goed is voor de kast durf ik niet te beweren).
De stand is wel duur (129 euro) .
Dus bij een goede muur zou ik het meteen ophangen want de beugel is inbegrepen en valt in de tv, dus hangt heel dicht op de muur.

Het instellen is niet echt moeilijk. Lezen wat de tv aangeeft en het komt goed.

Daarna kun je je persoonlijke voorkeuren gaan instellen. Voor ieder wat wils.
Het beeld is super scherp en heeft goede kleuren. Hoog contrast en zwart is echt zwart.
Wel jammer dat je met zonlicht wat reflectie in het scherm hebt.

Het geluid vind ik prima. Natuurlijk leuk als je je home surround aansluit, maar zonder is het ook heel goed.

Het is een hele handige smart tv.
Goede apps. Heel veel keuze en mogelijkheden. Alleen moet je in het begin sommige apps ( bijv videoland) nog downloaden. Hiervoor moet je eerst aanmelden bij LG. Daar liep ik wel even vast. Het is uiteindelijk, na meerdere systeem fout- meldingen te hebben gehad, gelukt. En dan zijn er veel mogelijkheden.

Op de afstandsbediening zitten de snelknoppen voor netflix, primevideo, disney+, rakuten tv, alexa, en een Google knop. Al zegt de laatste dat deze in dit land niet aanwezig is?

De kunst galerie vind ik niet zo veel toevoegen. Had ik meer van verwacht. Maar het is een soort van diavoorstelling met of zonder muziek. Had liever een stilstaan beeld gehad, zodat je tv fungeert als schilderij.
Maar altijd mooier /leuker dan het zwarte vlak als de tv uit is. En wel heel leuk om je eigen foto's op te showen.

Dan kom ik bij de prijs. Ongeveer 1600 euro.
Ik vind het een hele mooie tv, maar of ik zoveel geld over heb voor deze betere kwaliteit en extra's, dan dat ik nu heb bij mij huidge tv, maatje kleiner, maar toch zeker ook heel scherp en mooie kleuren. En die was 600 euro. Dus 1000 meer voor deze?
Als ik het geld op stapeltjes had liggen, dan zeker wel. Nu ben ik dik tevreden met die van 600 euro.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Dun scherm, heel dicht op muur te plaatsen.
  • Mooi kleuren.
  • Zwart is echt zwart
  • Magic controle

Minpunten

• Reflectie bij zonlicht

allert 08-09-2022

Plaatje aan de muur

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Ik heb de tv een paar weken mogen testen

Het is een hoogwaardig afgewerkte tv, de randen zijn van aluminium en alles bij elkaar straalt er wel kwaliteit van af. Het is een premium tv, maar de prijs is ook niet misselijk.
De tv is vooral bedoelt om aan de muur te bevestigen, de bijgeleverde beugel en de montage gebruiksaanwijzing maken het een koud kunstje. De kabels kunnen netjes achterop de tv worden vastgeklikt. Bij mij hangt de tv aan de muur boven de soundbar dus de kabels zijn vrijwel onzichtbaar hetgeen netjes en opgeruimd staat.
De tv heeft een galerie functie, je kunt de tv als het ware als een schilderij gebruiken als je de functie aan hebt staan. Dit is een screensaver waarbij elke 20 seconden het beeld verandert, de functie heeft een aantal ingebouwde beelden, maar eigen fotos afspelen behoort ook tot een mogelijkheden

Het beeld is zeer strak, ook zonder alle beschikbare beeldinstellingen is het echt goed. De instellingsmogelijkheden zijn eindeloos, maar ik vind de standaard instellingen al goed genoeg. De kleuren zijn prachtig en zwart is zwart hoewel dit natuurlijk een Oled eigenschap is.
Het geluid is op zich wel goed, maar heb mijn Heos soundsysteem er na een paar dagen toch maar aan gekoppeld, dit is eenvoudig te doen in een van de vele hdmi aansluitingen. Er zit ook een infra rood poort in de tv om met je soundbar te koppelen, maar dat kreeg ik naar mijn zin niet snel genoeg aan de gang, dus maar gewoon met de Hdmi kabel. Het geluid is ook gelijk onovertroffen, wat een verschil met het geluid wat uit de tv komt. Zeker in combinatie met de dolby atmos van de tv is het een genot

De Magic Remote heeft wel een meerwaarde. Met een cursor op het scherm is scrollen door de menus kinderspel, leuke gadget
Er zijn al aparte sneltoetsen voor Netflix, Prime Video, Rakuten TV en Disney+.

Het spiegelen van je telefoon scherm is ook makkelijk, echter wordt dan niet het volledige beeld van de tv benut, Na een avondje puzzelen werd het niet beter, met een losse chromecast wordt het een stuk eenvoudiger en wordt de volle 55 inch wel benut. Jammer dat er geen chromecast in zit. Mijn vorige tv heeft deze functie wel, voor mij een meerwaarde
Een meerwaarde vind ik wel dat je de laptop er eenvoudig aan kunt koppelen, en dat de afstandbediening van de tv kunt gebruiken alsof het een muis van de laptop is.

Al met al, prachtige tv, eenvoudig menu, super beeld, maar eigenlijk mag je dit alles wel verwachten van een tv in deze prijsklasse.

Minpunten zijn de prijs, het ontbreken van chromecast en de galerij heeft voor mij geen enkele meerwaarde

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • design
  • eenvoudig menu
  • mooie muurbevestiging

Minpunten

• prijs
  • geen chromecast
  • galerij functie is voor mij onnodig

Tom Verhagen 08-09-2022

Geweldige televisie!

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Ik heb deze LG televisie mogen testen via review.nl. Ik was al in het bezit van een LG tv uit 2018 dus top om deze nu te mogen testen en te vergelijken met het toestel wat ik nu in bezit heb.

Wat ik zeer fraai vind van deze tv is zijn "dunne" design, de kleur kwaliteit en het besturingssyteem. Wat beter zou kunnen is de reflectie van het beeldscherm, dit is niet storend maar wel aanwezig.

Samengevat, een zeer fraaie tv met uitmuntende kleuren en een snel besturingssysteem! Ik zeg aanrader!

Pluspunten

• Kleuren
  • Bedieningsgemak

t***********@h********** 05-09-2022

Fraaie tv!

• Kleuren
  • Snelheid besturingssyteem

Minpunten

• Reflectie van het beeldscherm zou minder mogen

Marcy 06-07-2022

Prachtig design met zeer levendige kleuren.

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Een superdunne TV met een mooi design. Hangt prachtig aan de muur. In standby krijg je prachtige foto's in slide modus. De kleuren zijn echt verbluffend. Zwart is zwart en hoofdkleur en zijn lekker fel, ze springen bijna uit het scherm. Zelfs fluo kleuren zijn geen probleem. De tv heeft de keuze die je kan I stellen als je bij daglicht tv kijkt of 's avonds als het donker is. Dat geeft vooral voor overdag een mooi effect. Tik vrees de dat overdag tv kijken op een Oled een probleem zou zijn door de vele licht in al in de leef ruimte, maar dat is niks van aan. Net als andere LG tv' s is de afstandsbediening voorzien van handige sneltoetsen en een microfoon om gesproken berichten in te geven. Deze afstandsbediening is ook de pointer om op het scherm je keuze aan te klikken. Het is even wennen aan zo'n type afstandsbediening maar eenmaal je weet hoe het werkt maakt het tv kijken, surfen, internet ten e. a. Zo gemakkelijk.
Het geluid kan iets beter, maar er zijn dan weer mogelijkheden om een externe homesound aan te sluiten of externe boxen.
Deze LG OLED55G26LA is een prachtige TV en is een toestel dat ik zeker zou overwegen. Alleen vind ik het prijskaartje wat te hoog.

Pluspunten

• Prachtige Kleuren
  • Zeer scherpte en zuivere beelden
  • Zeer plat tegen de muur
  • praktische afstandsbediening
  • Zeer mooi design

Minpunten

• Het geluid kan beter

b**********@g******** 22-06-2022
Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Wat een prachtige TV! Scherp beeld en geluid is prima. Eenvoudig te installeren.
Enige minpuntje; wij hebben hem aan de muur gemonteerd. Wanneer je een nieuw apparaat eraan wilt koppelen kom je lastig bij de poorten.

m********@h********** 16-06-2022
Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Wat een tv!! Niet alleen het beeld maar de functies die op de tv zitten zijn echt fantastisch. We hebben de tv nu een paar weken getest. Het beeld is super scherp echt een lust voor het oog. Wij hadden hiervoor een 65 inch tv, nu hebben we de 55 inch ( vinden wij toch eigenlijk net iets te klein) maar dat maakt de tv goed met het beeld en de functies. Hiervoor hadden we chromecast en die is nu overbodig van Netflix, Videoland tot Viaplay(formule 1 natuurlijk) kan je op de tv streamen. De functie AirPlay is ook top. Soms werkt de app Videoland niet dan gebruiken we gewoon AirPlay en dan werkt ie gewoon goed. Het geluid is ook top, wij zijn zelf niet zo van het geluid wat uit een tv komt dus gebruiken we normaal altijd een soundbar. Maar dat is bij deze tv niet nodig. Tuurlijk heb je niet zo een bass als bij een soundbar met subwoofer maar het geluid is echt prima voor een tv. Al met al een super mooie tv en zeker een aanrader.

Patrick van der Aa 03-06-2022
Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Ik heb de zeer fijn tv, een aantal weken mogen testen.

Het design van deze tv is modern en strak, met daarbij geleverd een bijpassende muurbeugel waardoor de tv zeer dicht tegen de muur opgehangen kan worden.

Het gebruiksgemak van deze tv is zeer eenvoudig, met het eenvoudige menu stel je deze tv helemaal in tot je eigen bioscoop ervaring.

Het geluid is helder en de moviiemaker-functie laat je denken dat je in je eigen filmtheater zit.

Kortom, een tv waar je ogen en oren van smullen.

..........

Pluspunten

• Makkelijk instelbaar
  • Perfect beeld
  • Inclusief tv wandsteun

Knofje 03-06-2022

Oase van ware kleuren en diepe zwarttinten.

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Wat een geweldige oase van kleuren en echt diepe zwarttinten. De LG OLED evo Gallery is een lust voor het oog en echt een mooie toevoeging aan het interieur.
De installatie en het ophangen is zeer eenvoudig door de begeleiding van de instructievideo.
De tv is makkelijk te bedienen en vrijwel klaar om te gebruiken. Het is echt fantastisch beeld met diepe zwarttinten en ware kleuren zeer scherp weergegeven. Je waant jezelf in de film. Ik raad iedereen die een nieuwe tv zoekt aan, om zeker deze LG OLED evo Gallery aan te schaffen. Het is geweldig.

Pluspunten

• Zwart is zwart
  • Strak tegen de wand
  • Echt gebruiksvriendelijk

Patricb123 03-06-2022

Strakke tv met helder beeld

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Nadat de tv keurig geïnstalleerd was hebben we een paar weken van een zeer mooi strak beeld kunnen genieten. Beeld is voor het grote formaat super helder.
Door de extreem kleine rand ziet de tv er niet groot uit en kun je vol genieten.
Kleuren zijn helder en realistisch.
De geïntrigeerde muurbeugel is echt super .
De tv is hierdoor zeer makkelijk in een schuine hoek te plaatsen, ideaal om de weerspiegeling van ramen en of lampen weg te halen . Voor de kijkhoek hoef je het niet te doen want je kunt het beeld zeer goed bekijken vanuit bijna elke hoek .
Geluid is redelijk , maar ben niet z’n fan van het geluid van de platte tv’s . Ik luister al jaren via externe speakers.
Je kunt ook met de Apple AirPlay je telefoon koppelen , maar dit is mij niet gelukt.
En beeld kleuren kun je niet aanpassen er zitten alleen standaard kleurprogrammas op zoal film , eco e.d.
En lastig en jammer dat je geen handleiding meer erbij geleverd krijgt alleen online.
Wel handige sneltoetsen op afstandsbediening voor Netflix en Disney e.d.
Menu is overzichtelijk en duidelijk .
Maar of ik er €2500,- voor zou neerleggen …. Dat is mij te veel

Pluspunten: Muurbeugel; Beeld kwaliteit; Dunne rand
Minpunten: Beeld kleur instelling; Online handleiding; Geen koptelefoon aansluiting

Pluspunten

• Weinig rand daardoor volledig beeld
  • Verstelbare muurbeugel

Minpunten

• Online handleiding
  • Geen koptelefoon aansluiting
  • Vast netsnoer

Frederik1 01-06-2022

Top toestel

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Top toestel. Nieuwe G2 Oled evo is helder dan het vorige model. apps werken snel en vlot. Luidsprekers spelen behoorlijk goed. Vloeiende beelden en levendige kleuren. Afstandbediening ergonomisch en gemakkelijk in gebruik. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Helderheid
  • Geluid
  • Apps werken vlot
  • Vloeiende beelden
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Prijs

Erik de Groot 01-06-2022

Hele mooie sjieke televisie

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Deze televisie straalt klasse uit. Door zijn strakke schermvullende design en zijn subtiele zilveren frame is dit een ware toevoeging aan onze woonkamer. Door de bijgeleverde wandsteun kun de je de televisie ophangen als een schilderij zoals de naam ook doet zeggen (gallery edition) Mocht je de tv toch willen plaatsen op een voet zul je deze moeten bestellen.
Ik had nooit eerder een OLED tv en er ging een wereld voor mij open, de tv heeft een heel mooi helder beeld, ondanks dat ik een zeer lichte woonkamer heb met ramen, echter doet dit niets af aan de beeldkwaliteit. Dit blijft erg mooi.
Door het hele strakke scherm kun je last hebben van reflectie op het scherm, dit is op te lossen door de steun iets te draaien.

In total, een hele mooie strakke televisie echter vind ik hem wel wat prijzig.

Pluspunten

• Helderheid

Minpunten

• Prijs

Mark Gervink 01-06-2022

Super fijne televisie

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Mooi design, super plat aan de muur, snel werkende menu's. Hele intense diepe kleuren en je kunt vanaf alle kanten heel scherp tv kijken.
Wat voor ons wel een nadeel is, is de werking van het kpn menu, dat is er niet makkelijker op geworden. En videoland werkt niet meer op een of andere manier. Verder is het een top televisie!

Pluspunten

• Super dunne tv
  • Mooi design
  • Snelle menu's
  • Geweldige kleuren

Minpunten

• Videoland werkt niet
  • Kpn menu's weken anders

v******************@h********** 30-05-2022

Leg oled EVO G2 is top

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Van design is de of heel strak. Hij heeft een heel fijne zwarte omranding en is heel dun. Met de wandbevestiging hangt hij heel dicht bij de muur dus ziet hij eruit als een schilderijkader. Het beeld is bijzonder mooi en scherp. De kleuren worden heel mooi weergegeven zwart is dan ook echt zwart.het beeld blijft hetzelfde vanuit iedere kijkhoek. Het geluid is goed . De bediening en installatie gaat vrij vlot en makkelijk . Het switchen tussen apps en HDMI kanalen gaat heel vlot . Deze tv is een wonder om mee te gamen 120 FPS en gamebar werken uitstekend . Voor mij is dit de tv van nu echt top!

m***************@g******** 30-05-2022

Je blijft er maar naar kijken

Geschreven voor: LG OLED55G26LA

Levendige kleuren en zichtbaarheid vanuit alle hoeken, alsook platte muurbevestiging zorgen voor een fantastische TV-kijkervaring. De kleurweergave is van hoge kwaliteit en je geraakt er letterlijk niet op uitgekeken.
Minpuntjes zijn de wat hoge bevestiging van de TV-beugel alsook de beperkte mogelijkheid om het beeldscherm schuin te dragen. Ook is het in het begin wat moeilijk om de juist klanktoon in te stellen. Maar eens je dat allemaal gedaan hebt is het gewoon genieten.

Pluspunten

• kleur en schermkwaliteit
  • schilderij-ophaning (naadloos ad muur)

Minpunten

• beperkte mogelijkheid om toestel schuin te hangen
  • Wat zoeken naar ideale klankkleur